Direktlänk till inlägg 18 januari 2017

Bandmedlemmar sökes!!!!!

Av Amanda (Lillsmurfan) Johannesen - 18 januari 2017 08:36

Hej! Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så är jag väldigt mkt för musiken!
Jag älskar att sjunga i genren blues, rock och country mm....
Kolla min sida på fb (woman of two sides) där jag sjunger!
Det jag vill säga med detta inlägget är att jag söker nya bandmedlemmar som bor i Skåne.
Jag söker:
2 st gitarrister
1 basist
1 trummis
1 pianist

Mina krav är:
*Man bor i Skåne, om inte så ska man ha tillgång till att kunna resa till den platsen man repar/uppträder på. (Helst körkort men är inte ett måste)
*Man ska kunna ta detta seriöst, då jag verkligen vill detta.
*Alla måste komma överrens, då alla ska ha rätt till sin åsikt!
*Man bör inte ha scenskräck.... (ganska uppenbart)

Vid intresse hör av er via fb! Amanda Caroline Johannesen!
Tack för mej! Kram så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ett ämne som är ganska pratat om, är växthuseffekten. Alla vet hur det går till, men har förklarar ändå! Vårt ozonlager är som ett skydd, samt håller värmen kvar för det inte ska vara för kallt. Solens strålar kommer innanför vårt ozonlagrer....


Hej alla! Mitt namn är Amanda, men jag kallas för Lillsmurfan. Jag är en väldigt glad tjej, och är väldigt nyfiken. Är född 99, och bor i Skåne! Mina intressen är hästar, bilar och musik! Jag tänkte att min blogg ska handla lite om musiken.. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards