Direktlänk till inlägg 18 januari 2017

Jag är ny här!

Av Amanda (Lillsmurfan) Johannesen - 18 januari 2017 08:25

Hej alla! Mitt namn är Amanda, men jag kallas för Lillsmurfan. Jag är en väldigt glad tjej, och är väldigt nyfiken. Är född 99, och bor i Skåne! Mina intressen är hästar, bilar och musik!
Jag tänkte att min blogg ska handla lite om musiken..
Jag går i musikskola och sjunger. Så tänkte lägga upp saker om just det. Samt andra inlägg om mina åsikter om helt annat.
Jag har gjort en sida på fb (woman of two sides) där jag lägger upp videos/bilder när jag sjunger eller uppträder. Jag vill verkligen komma långt inom musiken, då det är drf jag visar ut det såhär! Tack för mej! Kram så länge! ?understruken textkursiv textunderstruken textunderstruken textfet text

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ett ämne som är ganska pratat om, är växthuseffekten. Alla vet hur det går till, men har förklarar ändå! Vårt ozonlager är som ett skydd, samt håller värmen kvar för det inte ska vara för kallt. Solens strålar kommer innanför vårt ozonlagrer....

Hej! Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så är jag väldigt mkt för musiken! Jag älskar att sjunga i genren blues, rock och country mm.... Kolla min sida på fb (woman of two sides) där jag sjunger! Det jag vill säga med detta inlägget är at...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards